13 Ocak 2011 Perşembe

Vestel Kurumsal Marka Kültürü

Şirketin kurumsal kimliği:

Tüm kıtalara ihracat yapan firma ülkemizin önde gelen kurumsal firmalarından biridir.firma logosu da kendi teknolojisini kendi üreten Vestel’in, dünya insanı için dünya kalitesinin de üstünde ürün yaratma tutkusunu simgelemektedir.

Vizyon:

Vestel yüksek kaliteli tüketici ürünlerinin üretilmesine odaklanarak çekirdek iş faaliyetlerinde hem gelirler hem karlılığa ilişkin sürekli ve kontrol altında gelişme elde etmeyi amaçlamaktadır..

Misyon:

Avrupa, Vestel için ana hedef pazar olarak kalacaktır ve şirket yeni trendlere cevap vermek ve halihazırda var olan portföyüne yeni ürünler eklemek için pazara yakın olmayı amaçlamaktadır.

Pazarındaki üstün konumunu muhafaza etmek amacıyla Vestel, araştırma ve geliştirmeye daha fazla yatırım yapmayı hedeflemektedir.

Şirket bütün ürün portföyünde "A" markaları hissesini genişletmeyi amaçlamaktadır.

Coğrafi genişlemenin gelecek yıllardaki gelişme için ana motor olması planlanmaktadır; öncelikle Rusya ve eski Bağımsız Devletler Topluluğu ülkeleri daha sonra (daha çok Hindistan) Merkez Asya esas odak bölgeleri olacaktır.

Vestel ODM ve ilgili hizmetlere daha fazla önem vermeyi amaçlamaktadır.

İç Pazar şirketin bütün iş faaliyetlerinde çok önemli bir rol oynamaya devam edecektir.

Vestel tarafından önemli gelişim alanları olarak tanımlanmış olan bölgeler tüketici elektronik ürünleri ve beyaz eşyalardır. Vestel hem yurt içinde hem de ihracatta gelişme için kapsam sunmasını beklemektedir.

Slogan:

Dost teknoloji

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdi Ara Haber OL
530 274 94 93
Blog'da Yer Almak İçin:İletişim