15 Ocak 2011 Cumartesi

Ülker Kurumsal Marka Kültürü

Şirketin kurumsal kimliği:

Türk gıda endüstrisinin önemli kuruşlarından olan Ülker ürettiği ürünlerde ki lezzet,güvenilirlik ve kaliteyle sektörde önde gelen kuruluşlardan biridir.firma logosunda da kalite,özen,Türk damak tadını iyi yansıtmanın yanı sıra ürünlere bir güven hissi vermeyi amaçlayarak bu tasarımı gerçekleştirmiştir.

Vizyon:

Biz her insanın, hangi ülkede yaşarsa yaşasın, güzel bir çocukluk geçirme hakkına sahip olduğuna inanıyoruz.Ülker markasını 65 yıl önce bu vizyona ulaşma hayaliyle kurduk. Bu hayal bize takip etmemiz gereken yolu da işaret etti: Kalkınmış toplumlardaki çocukların sahip olduğu tüm ürünleri önce Türk insanına, sonra da tüm dünyaya sunmayı hedeflemeliyiz. Ürünlerimiz her zaman ulaşılabilir olmalı. Küçük mutlulukların büyük farklar doğurduğunu unutmamalıyız. Kazandığımızı sürekli işimize yatırmalı, her zaman sürprizlerle dolu bir marka olmalıyız. Adımız toplumun belleğinde lezzet, sağlık ve beslenme kavramlarıyla özdeşleşmeli.Eğer insanlara sürekli yaşam enerjisi veren bir marka olabilirsek, işte o zaman kendimizi başarılı sayabiliriz.

Misyon:

Yıldız Holding için müşterilerinin mutluluğu her şeyden önce gelir. Ait olduğumuz toplumun ihtiyaçlarının farkındayız. Holding, tüketicilerin ihtiyaçlarını karşılayan ürünler geliştirerek, son teknolojiyi kullanarak, kalite ve hijyenden asla ödün vermeden müşteri memnuniyetini sağlamayı amaçlar

Slogan:

İnsanların yüzündeki mutluluğu görmek için çalışıyoruz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdi Ara Haber OL
530 274 94 93
Blog'da Yer Almak İçin:İletişim