14 Ocak 2011 Cuma

Toyota Kurumsal Marka Kültürü

Şirketin kurumsal kimliği:

Dünyanın önde gelen araba firmalarından olan Toyota dünya ya bir Toyota kültürü kazandırıp müşterilerinin sadece araba ihtiyacını karşılamakla kalmayıp aile sıcaklığını ürünlerinde hissettirmiştir.firma logosunda da 3 farklı elips içeren amblem, aslında Toyota’nın geleceğe yönelik ne kadar kararlı olduğunu belirtiyor. İlk elips Toyota sahibini, ikinci elips Toyota’yı iki elipsi çevreleyen üçüncü elips ise Toyota teknolojisi ve yeniliğinin sınırsız olanaklarını ve yaratıcı ruhunu simgeler. Oldukça şık bir görünüme sahip olan amblemin, bunca önemli mesajlar vermesi de onu daha büyüleyici bir hale kavuşturuyor.

Vizyon:

Paydaşlarımızın beklentilerini en üst düzeyde karşılayan, sevilen, güvenilen ve tercih edilen lider marka ve kurum olmak

Misyon:

Paydaşlarımızdan aldığımız güç ile Türkiye otomobil pazarında 1 numaraya yükselmek ve toplumsal değer yaratmak.

Slogan:

İnsana saygı,trafiğe saygı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdi Ara Haber OL
530 274 94 93
Blog'da Yer Almak İçin:İletişim