12 Ocak 2011 Çarşamba

Ağaoğlu Kurumsal Marka Kültürü

Şirketin kurumsal kimliği:

Sloganıyla da anlatmakta olduğu gibi insanlara farklı bir mimari ve yaşam merkezi oluşturmayı hedefleyen Ağaoğlu holding bu düşüncelerini logosuyla da pençinlemekle kalmayıp logosuyla,inşa ettiği göz alıcı mimari inşalara bir nevi mühür basmakta

Vizyon:

Temeli insana ve doğaya saygı olan, bireyin doğallığıyla bağını koparmadan modernlik, mimari ve teknolojiden üst düzeyde faydalanmasını sağlamak ve bu sayede Yaşam Mimarlığı felsefemizi, tüm dünyaya örnek oluşturacağımızı gözden kaçırmadan yaşam pratiğine aktarmak.

Misyon:

İnsanın ilk çağlardan beri süregelen yuva ihtiyacını, ona doğal ve modern olanaklarla çevrelenmiş olarak sunmak.

Öncelikle sosyal, sportif ve kültürel aktivitelerle bağını eksiksiz kurarak, doğal yuva ihtiyacını sağlam bir zemine oturtmak.

Sonra modernlik, mimari mükemmellik ve teknolojinin akıllı kullanımıyla insanı geleceğe taşımak ve böylelikle yüceltmek.

Gelecek kuşakların doğayı korumayı öğrenecek ve öğretecek bireyler olarak yetişmesini sağlamak

Slogan:

Yaptım olacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdi Ara Haber OL
530 274 94 93
Blog'da Yer Almak İçin:İletişim