12 Ocak 2011 Çarşamba

Şişecam Kurumsal Marka Kültürü

Şirketin kurumsal kimliği:

4 temmuz 1935 de ilk ürünü veren Şişe cam Avrupa nın en büyük cam sanayilerinden biridir.ürettiği ürünlerde insanı hayretlere düşürecek derecede işçilik harikası gösterilen firmanın kurumsal logosunda,76 yıllık bir kuruluşun asaletini,güvenilirliğini yansıtan sektördeki rakiplerinin arasından sıyrılıp daha farklı daha büyük bir kurum olduğuınu anlatmak istenmiştir.

Vizyon:

’Faaliyet alanlarında çevre ülkeleri kapsayan yapısal coğrafyamızda öncü üretici olma’

Misyon:

Geleceğe yürüyüşünü güven ve kararlılıkla sürdürmek, istikrarlı ve temkinli büyüme anlayışı ile faaliyetleri gerçekleştirmeyi amaçlıyor.

Slogan:

Gücüne inan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdi Ara Haber OL
530 274 94 93
Blog'da Yer Almak İçin:İletişim