12 Ocak 2011 Çarşamba

Türkcell Kurumsal Marka Kültürü

Şirketin kurumsal kimliği:

Türkcell 35 milyon kullanıcısıyla dünyanın en büyük Gsm markalarından biridir.Türkiye de hizmet veren firma ülkemizin ilk Gsm operatörü ve tamamen yerli sermaye ile kurulmuştur.Türkcell ülkemizin önce gelen kurumsal firmalarının önde gelenlerindendir.firma logosu olarak da,ülke sınırları içerisindeki her noktada üst düzey erişime ve tüm Türkiye yi kapsayan gsm sistemin temelini oluşturduğunu anlatmak istemiştir.

Vizyon:

İletişim ve teknoloji çözümleriyle hayatı kolaylaştırmak ve zenginleştirmek

Misyon:

Turkcell kurulduğundan bu yana abonelerine kaliteli bir hizmet sunarak hayatı daha da kolaylaştırma ilkesini benimsemektedir.y

et

Slogan:

JNK

Türkcell le hayatı kolaylaştır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdi Ara Haber OL
530 274 94 93
Blog'da Yer Almak İçin:İletişim