18 Ocak 2011 Salı

Delπero Ne markası Olabilir..

Bu gün bir tabela gördüm, ilginç bir marka diye düşündüm.. Acaba insanlar bunu bı yerde gorse ne markası oldugunu hemen anlayabılırler mı dıye sordum kendıme.. Eğer geneli aynı seyi tahmın ederse cok basarılı bır marka calısması olmus diyebilirim..
Marka futbolcu ismini pi işaretiyle kombine edilmiş olarak tasarlanmış..
Marka ismi marka tutundurma çalışmaları açısından çok onemlı bır unsur ve maliyetleri en aza ındırır. İnsanların aklında kalan bır isim markanın cok az bir tanıtımla diğer markalardan one cıkmasını saglar..
Bence bu marka da başarılı bir isim calısması. Hatta bir kaç arkadasımada sordum dogru cevap verdiler.. Yazıyı okurken sanırım coktan düşünmüşünüzdür, yazının altına artık markanın sektörünü yazabilirim.. Adam parfümcü.. Parfümcü markasının adını futbolcudan secerek ıyı bır adım atmıs ve pi işaretını kullanmıs dırek adamın aklına parfumu getiriyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdi Ara Haber OL
530 274 94 93
Blog'da Yer Almak İçin:İletişim