16 Aralık 2010 Perşembe

Migros'tan İnovatif bir Açılım


Mobil market uygulaması ile heryerde alışveriş imkanı
Migros, tüketicinin evinden veya bulunduğu herhangi bir yerden barkod okutarak Migros’a sipariş vermesini sağlayan ‘mobil market’ uygulamasını faaliyete soktu.

Migros Grubu, jet kasa, iyi tarım uygulamaları, çevreci kiosk, taze gıda sevkiyatı gibi uygulamalarının ardından ‘kolay vezne’ ve ‘mobil market’ sistemlerini geliştirdi.

Kolay vezne uygulamasıyla müşteriler tüm fatura ödemelerini Migros mağazalarında gerçekleştirebilecek. Türkiye’nin ilk sanal market uygulamasını başlatan Migros Grubu, şimdi de bu altyapı ile tüketicinin evinden veya bulunduğu her yerden barkod okutarak Migros’a sipariş vermesini sağlayacak ‘mobil market’ uygulamasını hayata geçirdi.
Migros Genel Müdürü Özgür Tort, Türkiye’nin iPhone üzerindeki ilk mobil market uygulamasını Turkcell işbirliği ile geliştirdiklerini söyledi. Tort, uygulamayla tüketicilerin artık istedikleri ürünün kutusundaki barkodu kasalarda olduğu gibi iPhone markalı cep telefonlarının kamerasına okutabileceklerini ve alışveriş sepetlerini istedikleri şekilde, istedikleri yerden doldurabileceklerini belirten Tort, şu bilgileri verdi:
“Artık sipariş veren buzdolabı bir anlamda Migros’ta başlamış oldu. Düşünün ki evdesiniz, markete gidecek vaktiniz yok, ürünlerin eve getirilmesini istiyorsunuz. Mobil market, barkodunu, sokakta, evde, mağazada kısacası her yerde okuttuğunuz ürünleri kolayca sepete ekliyor ve çok hızlı olarak sipariş edebiliyor. Mobil market ile Migros mağazalarındaki tüm ürün kampanyaları aynı fiyat ve avantajlarla cebe taşınacak, Migros böylece müşteriler için cebe kasa açmış oluyor. Türkiye’de ilk defa mekandan bağımsız barkod okutma uygulamasıyla örneğin evdeki süt kutusunun ya da komşu ziyaretinde tadılan kahvenin barkodunu okutmak ve anında sipariş vermek mümkün.”
Tort, daha önce hayata geçirilen mağaza içinde ATM uygulamasının yanı sıra bir yeni hizmeti daha hayata geçirdiklerini, kolay vezne uygulamasıyla dileyen herkesin 153 kuruma ait fatura ödemelerini tüm Migros, Tansaş, Şok, 5M ve Macrocenter mağazalarındaki 7 bin kasadan gerçekleştirebileceğini söyledi.

Sepet ortalaması 27-28 lira
Gazetecilerin sorularını da yanıtlayan Tort, bu yıla ilişkin hedeflerini gerçekleştirdiklerini, 2010’da 400’e yakın mağaza açmış olacaklarını belirterek, kuru gıda ürünlerinde önemli bir fiyat düşüşü, negatif enflasyon olduğunu ifade etti.
Migros sanal market müşteri sayısının 100 binlerle ifade edildiğini bildiren Tort, Migros’un sepet ortalamasının 27-28 lira, sanal markette ise bu rakamın üzerinde olduğunu kaydetti.Milliyet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdi Ara Haber OL
530 274 94 93
Blog'da Yer Almak İçin:İletişim