1 Aralık 2010 Çarşamba

Bursa, Bursaspor Sayesinde Dünya markası..


Günümüzde markanın prestij, kalite göstergesi ve övünç kaynağı haline geldiğini belirten Destek Patent Yönetim Kurulu Başkanı Kemal Yamankaradeniz, “Şehrimizin övünç kaynağı olan Bursaspor da marka haline gelmiştir. Bu markalaşmayla hem kendini hem de Bursa'yı dünyaya tanıtacaktır” dedi.


Destek Patent Yönetim Kurulu Başkanı Kemal Yamankaradeniz, Bursaspor'un marka haline geldiğini belirterek, hem kendini hem de Bursa'yı dünyaya tanıtacağını söyledi.
MÜSİAD Bursa Şubesi tarafından gerçekleştirilen 'Türkiye'de ve Dünyada Markalaşma' programı Kemal Yamankaradeniz'in katılımıyla gerçekleştirildi. Toplantıda konuşan Yamankaradeniz, Türkiye'de markalaşma sürecinin özellikle son 15 yıldır önem kazandığını belirterek, şunları söyledi: “Bizi farklı yerlere oturtacak olan markalaşmadır. Her firmanın müşterilerine vaat ettiği farklı bir özelliği ve kendisine ait mesajları olmalı. Günümüzde hayatımızın vazgeçilmezi haline gelen marka; prestij, kalite göstergesi ve ülkenin övünç kaynağıdır. Şehrimizin övünç kaynağı olan Bursaspor da marka haline gelmiştir. Bu markalaşmayla hem kendini hem de Bursa'yı dünyaya tanıtacaktır.”

MARKA, YARINI İNŞA ETMEKTİR
Markanın satıcının işini kolaylaştırdığını ifade eden Kemal Yamankaradeniz, üreticinin pazardan yüksek pay almasında ve yüksek fiyatlandırma yapabilmesinde de markanın etkili olduğunu kaydetti. Marka üzerindeki renklerin ve şekillerin insanlar üzerinde etki bırakacak nitelikte olması gerektiğini dile getiren Yamankaradeniz, şöyle devam etti: “Marka isminin tüketiciye anlatacağı bir hikâyesi olmalı. Marka tek bir alanda kullanılmalı ve hangi üründe markalaşmışsa sadece o üründe kullanmaya devam ederek diğer ürünler için yeni markalar oluşturulmalıdır. Tüketici ürünü alırken markasıyla istemesi önemlidir. Marka günü kurtarmak değil, yarını inşa etmektir.”

GÜN GEÇTİKÇE ZORLAŞIYOR
Güçlü markanın yüksek kar anlamına geldiğini belirten Yamankaradeniz, güçlü markaların her halükarda gücünü korumayı başardığını söyleyerek markalaşmada yapılan hataları anlattı. Düzenlenen eğitimde marka tescil sürecini de anlatan Yamanaradeniz, Türkiye'de yaklaşık 500 bin patentli markanın olduğunu ve gün geçtikçe marka bulmanın zorlaştığını kaydetti.

ÜYELERİMİZİ BİLGİLENDİRİYORUZ
MÜSİAD Bursa Şube Başkanı Hasan Çepni ise, düzenledikleri eğitim programlarıyla MÜSİAD üyelerinin değişen ve gelişen dünya ekonomisine ayak uydurabilmesini hedeflediklerini söyledi. Çepni, “Üyelerimizin gerek duydukları bilgilere ulaşmalarını kolaylaştırarak, merak ettikleri ve öğrenmek istediklerini düzenlenen bu eğitim programları aracılığıyla gerçekleştiriyoruz” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdi Ara Haber OL
530 274 94 93
Blog'da Yer Almak İçin:İletişim