11 Aralık 2010 Cumartesi

Markalar da Özür Diler..


Madem artık markalar konuşabiliyorlar (sosyal medyada konuşanları hatta çemkirenleri bile var), özür de dileyebilirler değil mi? Özür dilediklerinde de küçülmezler, tersine samimiyetlerini pekiştirebilirler bence. Çokça konuşan ve konuşulan bir marka, özür dilerse... Üstelik pek çok markanın bilerek e-maillerine eklemediği bir hareketi unuttuğunu farkettiği için özür dilerse...

Sevdiğim bir markadır Threadless. Ve gönderdiği bir e-posta içeriğine üyelikten çıkma linki koymayı unuttuğunu farketmiş. Hemen hiç zaman kaybetmeden bir e-posta daha gönderiyor ve özür dileyerek, hatasını telafi ediyor. Pek çok marka bunu hata olarak görmediği gibi, hak olarak iddia edebiliyor.


Özür dileyen markanın, samimiyeti ve bir sorun yaşadığında çözüme ulaştırma isteği konusunda, olumlu bir yargıya ulaşılabilir. Ve bu markaların bence en büyük avantajı bu tür küçük ve önemsiz görünen hatalar için özür dileyerek, ilerleyen dönemlerde virallerinin, reklamlarının daha fazla yayılmasına olanak sağlaması. Ne dersiniz?

Kaynak:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdi Ara Haber OL
530 274 94 93
Blog'da Yer Almak İçin:İletişim