18 Ekim 2010 Pazartesi

İnegöl Mobilya Tanıtım Grubu: Sektörde Fikir Lideriyiz


İnegöl mobilyasını dünyaya tanıtmak amacıyla oluşturulan İnegöl Mobilya Tanıtım Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Güleç, İnegöl mobilyacılarının sektörde fikir lideri olmaya başladığını söyledi.
Ahmet Güleç, Angelacoma Otel'de düzenlenen toplantıda, İnegöl Mobilya Tanıtım Grubu'nun bir yıllık çalışmalarının sonuçlarını değerlendirdi. Güleç, bu süreçte amaçlarına ulaştıklarını kaydetti.

Mobilyanın geleceğinin daha güzel olması için bir araya geldiklerini dile getiren Ahmet Güleç, şöyle konuştu: "İnegöl halkının büyük çoğunluğu geçimini mobilyadan sağlamaktadır. İnegöl Mobilya Tanıtım Grubu'nun işi mobilyanın tanıtımını yapmaktır. Arkasında tüm STK'lar vardır. Bu destekle biz İnegöl'de istenilen her şeyi marka yapabiliriz. Bu işte herkes özveriyle çalışıyor. Her türlü tavsiyeye açığız. Tanıtım adına bütçeye ihtiyacımız var. İşadamı Mehmet Yıldız, Kastamonu Entegre bu konuda büyük destek sağladı. Tanıtım için sadece mobilyacıdan destek istemedik. Köftecisinden, kaplıca işletmecisine bu işten nasiplenen herkesten destek istiyoruz."

Avrupa'da mobilya lideri olmaya hazırlandıklarını vurgulayan Güleç, İnegöl mobilyasının reklamlarının bazı kesimleri rahatsız ettiğini savundu.

Tanıtım Grubu Başkanı Güleç, "Medyada güçlenmeden İnegöl mobilyacısının bir yere gelmesi mümkün değil, bunun farkındayız. Mobilyanın güçlenmesi demek, İnegöl'ün güçlenmesi demektir. Bizim çalışmalarımızda hatalarımız olabilir. Bu bir süreçtir. İnegöl'ün büyümesi niteliksel olmalıdır. İzmir, Ankara mobilyacısı İnegöl mobilyacısını örnek almaya başladı. Bu sevindirici bir gelişmedir. Sektörde İnegöl mobilyacıları fikir lideri olmaya başladı." şeklinde konuştu.

KÖFTENİN DE REKLAMINI YAPTIK, ELEŞTİRİLERİMİZ YAPICI OLMALI

'Köfte bahane, mobilya şahane' sloganı ile ilgili eleştirileri de cevaplandıran Güleç, şu görüşleri dile getirdi: "Bu bir atasözünden çıktı. Tam tersine köftenin de reklamı oldu. Bu sloganı İnegöl Ticaret ve Sanayi Odası destekledi. Köftecilerin bu konuda tepkisi yok."

İnegöl mobilyasından çok tanıtım grubunun reklamları ön planda olduğuna dair yapılan eleştiriyi ise Yönetim Kurulu Üyesi Haluk Özbek cevapladı: "Tüm İnegöl'ün reklam bütçesi sektörde bizimle birlikte aynı işi yapan sadece bir firma kadar bile yok. Lütfen çalışmalarımıza yapıcı olarak eleştiride katkıda bulununuz. Bu tanıtım grubu iyi niyetlerle bir araya gelmiştir. Aksi takdirde öz verili insanların emeğine yazık etmiş olursunuz. Dinamik yapıyı bozmayalım."

İnegöl Mobilyacılar ve Marangozlar Odası Başkanı Özcan Ayhan da, gelinen noktadan memnun olduklarını ifade etti. Ayhan, "Bu işin devamı için sahip çıkalım. Mobilyacılar Marangozlar Odası olarak biz bu işin başından beri varız. Sektörümüze destek olun. Yanımızda olun." çağrısı yaptı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdi Ara Haber OL
530 274 94 93
Blog'da Yer Almak İçin:İletişim