10 Kasım 2010 Çarşamba

İhalecilerin Satınalmacıları Varsa; Reklamcıların Neyi Var (MediaRenter))


Farklı bir konuya daha değinelim:
Şimdi ülkemizin refahı arttıkça, şirketlerinde karları artmaya başladı.Bu artan karlar şirketlerin pazar paylarını artırmak ve piyasada kalıcı olmak için reklam çalışmalarını da olumlu yonde etkiledi, daha da etkileyecek. Şirketler reklam piyasasına daha çok girdikçe reklamların maliyetleri konusunda bilgi sahibi olacak ve reklamlarını daha etkili ve en az maliyetle sunmak için profesyonelleşmiş kadrolar oluşturacaklar.

Ama bu tabiki profesyoneller için geçerli :)

Bizim amacımız bu kadroları olusturamayacak daha orta ölçekli firmalar. Bu demektir ki firmalar daha etkili reklamları ve reklam alanlarını bulacak kişilere ihtiyaç duyacak.Bu kişiler reklamcılara göre firmanın satınalmacısı olacak:)

Hadi buna bi isim bulalım;

Bikere bu kişi alıcı olmayacak, çünkü bu medya alanlarını firma almıyor kiralıyor, demekki bu kişi kiralayıcı olacak, hadi bunu birde herkesin anlamaması için ingilizce kullanalım: RENTER
Sanırım yarısını bulduk. Diğer kısmıda medya olsun demi. O zaman MEDİARENTER demek sanırım yeni bir iş alanı ismi olur. Yakın zaman içinde şirketler için medya kiralayacak kişiler artacak. Demekki ihaleye giren şirketler, firmanın satınalmacısıyla iyi gecinmek zorundaysa.. Mediarenter'lara dikkat reklamcılar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdi Ara Haber OL
530 274 94 93
Blog'da Yer Almak İçin:İletişim